Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Wejście do szkoły

Wejście do szkoły                            

Wejście do szkoły

Wejście do szkoły

Wejście do szkoły

Wejście do szkoły

Widok od parkingu

Widok od parkingu

Wejście do szkoły

Wejście do szkoły

Zaczynamy pracę z mapą

Po krótkiej przerwie wracamy do zadań projektowych. 

Nasze "straszne maszyny", które nie chcą nas słuchać w końcu powolutku nawiązują nić przyjaźni. Udało nam się  zrobić już pierwszy krok do przodu, sterować mbotami po dołączonej mapie. Teraz możemy zacząć myśleć o zadaniach matematycznych, które będzie trzeba wykonywać aby roboty wykonały określone czynności. Zasada zadania jest prosta, jeśli uczeń rozwiąże zdanie dobrze, to robot przyjaźnie pomruga światełkami, zagra melodykę lub zrobi piruet i przejedzie dalej. Jeśli jednak zadanie nie będzie prawidłowo wykonane, to wraca na miejsce startu.