Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Wejście do szkoły

Wejście do szkoły                            

Wejście do szkoły

Wejście do szkoły

Wejście do szkoły

Wejście do szkoły

Widok od parkingu

Widok od parkingu

Wejście do szkoły

Wejście do szkoły

Gry edukacyjne na języku angielskim

Na lekcjach angielskiego w ramach utrwalenia materiału dzieci z kl. 4a i 4d grały w gry zrobione samodzielnie

Co daje nam wykorzystanie gier

  • korzystanie z gier i zabaw dydaktycznych jako metody wspierającej naukę języka angielskiego ma wiele korzyści:
  • wpływają na rozładowanie napięcia i stresu towarzyszących nauce i próbom tworzenia własnych wypowiedzi oraz czynnego stosowania poznanych słów, zwrotów i form gramatycznych (redukują strach i zahamowania);
  • sprzyjają nawiązywaniu relacji społecznych z pozostałymi uczestnikami gry;
  • uczą współpracy w grupie, zespole;
  • pozwalają na zredukowanie dystansu pomiędzy uczniem a nauczycielem, dzięki czemu ewentualne uwagi ze strony nauczyciela przybierają mniej formalny i mniej stresujący dla ucznia charakter;
  • doskonalą sprawności umysłowe (na przykład pamięć, koncentrację, spostrzegawczość);
  • rozwijają zainteresowania i kreatywność;
  • pobudzają ciekawość;
  • motywują do nauki;
  • sprzyjają nauce skutecznego zapamiętywania;
  • uczą aktywności i zdrowej rywalizacji oraz przyjmowania porażek;
  • angażują w zabawę dzieci nieśmiałe;
  • uczniowie wykorzystują swoje wszystkie zmysły;
  • uczą słuchania innych;
  • proces nauczania przebiega bezwiednie (uczniowie nie są świadomi, że w czasie trwania gier muszą wykonać o wiele trudniejsze zadania językowe niż podczas wykonywania prostych ćwiczeń językowych).