Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Wejście do szkoły

Wycieczka klas 7 do Krakowa

Klasy 7a i 7b w dniach 26-27.09 wybrały się na wycieczkę do Krakowa i Ojcowskiego Parku Narodowego.

Pierwszego dnia podczas pobytu w Krakowie zwiedziliśmy Wawel, rynek z Kościołem Mariackim oraz Sukiennice. Odwiedziliśmy też Uniwersytet Jagielloński, gdzie być może w przyszłości wielu z nas będzie studiowało. Spacerowaliśmy po Starym Kazimierzu oraz wąskimi uliczkami Starego miasta, a wieczorem wybraliśmy się na spacer w okolice Kopca Kościuszki.

Następnego dnia, po śniadaniu pojechaliśmy do Ojcowskiego Parku Narodowego, gdzie graliśmy w grę terenową. Wyznaczenia azymutu, jak się okazało wcale nie było takie proste ale daliśmy radę i wszystkie cztery grupy ukończyły prawie 7 km marsz po terenie Parku.

Po obiedzie zatrzymaliśmy się w Jaskini Nietoperza, e której to zobaczyliśmy nietoperze oraz różne formacje skalne.

Wycieczka była bardzo udana i bardzo nam się podobała. Pogoda wbrew obawom dopisała, a my świetnie się razem bawiliśmy.