Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Wejście do szkoły

Wejście do szkoły                            

Wejście do szkoły

Wejście do szkoły

Wejście do szkoły

Wejście do szkoły

Widok od parkingu

Widok od parkingu

Wejście do szkoły

Wejście do szkoły

Zamawianie posiłków

Szanowni Państwo,

Od 1.12.2021r. wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona. Aby się zarejestrować prosimy kliknąć w poniższy link:

https://bit.ly/3kQ6nWZ

 

 

Rejestracja jest również możliwa na naszej stronie internetowej:

https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration

Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):

jak się zarejestrować:

https://youtu.be/mVUF8pUVsQM

jak płacić i zamawiać posiłki:

https://bit.ly/2J7o0xz

System działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie.

Wpłat dokonują Państwo na to samo konto bankowe jak do tej pory. Wszelkie nadpłaty lub niedopłaty za poprzednie okresy (do 30.11.2021) będą sukcesywnie dodawane w aplikacji w grudniu. Prosimy o dokonywanie wpłat z co najmniej 2-3 dniowym wyprzedzeniem (dni robocze), aby zdążyła się zaksięgować w systemie, co umożliwi dokonanie zamówienia. Płatność w listopadzie do 27.11.2021r kwota: 144,00zł za wszystkie dni obiadowe (16 dni x 9,00zł =144,00zł).

Kwotę do zapłaty za dzieci, które nie jedzą obiadów we wszystkie dni tygodnia można wyliczyć proporcjonalnie do zaplanowanych obiadów i wpłacić już wyliczoną kwotę.

Zamówienie lub odwołanie posiłków można złożyć w aplikacji najpóźniej w dniu wydania posiłku do godziny 8:15. Rodzice zobowiązani są do odwołania każdego obiadu bez względu na przyczynę nieobecności (choroba, wycieczka, nauczanie zdalne, kwarantanna). Brak odwołania posiłku w aplikacji będzie skutkował konicznością zapłaty za niewykorzystany posiłek.

Informacje na temat kosztów wyżywienia na wybrany okres znajdą Państwo po zalogowaniu w aplikacji.

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.

  Jak to zrobić:

  • w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
  • następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
  • kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
  • pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu

W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę "Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.

Pozdrawiamy

Zespół zamowposilek.pl