Zamawianie posiłków
24 listopada 2021
Szanowni Państwo,
Od 1.12.2021r. wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona. Aby się zarejestrować prosimy kliknąć w poniższy link:
Rejestracja jest również możliwa na naszej stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):
jak się zarejestrować:
jak płacić i zamawiać posiłki:
System działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie.
Wpłat dokonują Państwo na to samo konto bankowe jak do tej pory. Wszelkie nadpłaty lub niedopłaty za poprzednie okresy (do 30.11.2021) będą sukcesywnie dodawane w aplikacji w grudniu. Prosimy o dokonywanie wpłat z co najmniej 2-3 dniowym wyprzedzeniem (dni robocze), aby zdążyła się zaksięgować w systemie, co umożliwi dokonanie zamówienia. Płatność w listopadzie do 27.11.2021r kwota: 144,00zł za wszystkie dni obiadowe (16 dni x 9,00zł =144,00zł).
Kwotę do zapłaty za dzieci, które nie jedzą obiadów we wszystkie dni tygodnia można wyliczyć proporcjonalnie do zaplanowanych obiadów i wpłacić już wyliczoną kwotę.
Zamówienie lub odwołanie posiłków można złożyć w aplikacji najpóźniej w dniu wydania posiłku do godziny 8:15. Rodzice zobowiązani są do odwołania każdego obiadu bez względu na przyczynę nieobecności (choroba, wycieczka, nauczanie zdalne, kwarantanna). Brak odwołania posiłku w aplikacji będzie skutkował konicznością zapłaty za niewykorzystany posiłek.
Informacje na temat kosztów wyżywienia na wybrany okres znajdą Państwo po zalogowaniu w aplikacji.
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Jak to zrobić:
- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
- następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
- kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
- pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę "Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.
Pozdrawiamy
Zespół zamowposilek.pl